Налаштуємо
Sitniks CRM
для товарного бізнесу
Sintiks CRM - це готова CRM система, для товарного бізнесу, який веде продажі через соціальні мережі
Основні переваги SITNIKS CRM
Мульти-склади,
Інтеграція з Новою поштою та Укр поштою
Безкоштовний
мобільний додаток
Вбудована
чат-платформа
Фінанси та фіскалізація
SITNIKS Pay
контроль товарів з усіх джерел в одному місці
автоматичне створення ТТН, відстеження та повідомлення клієнтів
автоматичний облік платежів
повноцінна платіжна система для соціальних мереж та месенджерів
ЕКСПЕРТИ
Допомогаємо бізнесу з автомтазацією та впровадженням більш ніж десяти CRM систем.
ПО CRM
Контроль
✖ Менеджери займаються не зрозуміло чим
✖ Не ведеться запис та контроль дзвінків (немає IP телефонії)
✖ Електронна пошта у кожного своя, історія повідомлень не доступна
✖ Не знаєте, як порівняти ефективність роботи співробітників
Продажі хромають
✖ Менеджери забувають зателефонувати клієнту, угоди зриваються
✖ Інформація про угоду не завжди доступна іншим співробітникам, процес комунікації затягується
✖ Нові заявки не обробляються та губляться
✖ Великий цикл угоди, губляться деталі замовлення.
Бардак із клієнтською базою
✖ У вас багато звернень, але клієнтська база не ведеться
✖ Звільняючись співробітник забирає свою напрацьовану базу клієнтів
✖ Ваші дані розкидані по різних системах (хтось зберігає в блокноті, хтось в Excel, хтось у Google docs)
✖ Менеджери забирають клієнтів один у одного
Знаємо слабкі місця вашого бізнесу
Бажаєте їх виправити?
Складний аналіз
✖ План продажу вираховується вручну
✖ KPI ефективності співробітників відсутній або складно прорахувати
✖ Прогноз продажів відсутній
✖ Неможливо дізнатися, скільки продажів здійснив конкретний менеджер
✖ Плутанина в показниках продажів
Проблемний маркетинг
✖ Заявки надходять незрозуміло звідки
✖ Не зрозуміло, який канал залучення клієнтів ефективний, а який ні
✖ Робіть e-mail та SMS розсилки вручну. Можливо й зовсім не робите
✖ Ніхто не "реанімує" старих клієнтів, але гроші витрачаються на залучення нових
✖ Купа папірців та прикладних програм ускладнюють життя
✖ Управління відділом продажів існує в «ручному» режимі
✖ Делегування завдань займає час
✖ Без вас нічого не працює, а часу на розвиток компанії просто немає
Рутина
Як виправити?
✔ Підключається IP телефонія, всі записи зберігаються у CRM системі
✔ Автоматизація дзвінків, надсилання листів та повідомлень
✔ Зручні інструменти контролю
✔ Підключення поштових скриньок - особистих та корпоративних. Все листування з клієнтом зберігається в системі
✔ Аналітика продажів кожного менеджера в 2 кліки
✔ Автоматична постановка завдань та нагадування
✔ Підключення інших менеджерів до угоди
✔ Дзвінки та надсилання повідомлень у 2 кліка
✔ Збір нових заявок у новому місці та моментальне завдання зв'язатися з клієнтом
✔ Детальна інформація про кожного клієнта та угоду
✔ Єдина база всіх клієнтів та угод ✔ Заборона на завантаження бази
✔ Налаштування прав доступу до менеджерів та відділів
✔ Вся робота ведеться в одному "вікні" - пошта, дзвінки, завдання
✔ Зручне делегування завдань за 1 клік
✔ Автоматизація бізнес-процесів компанії
✔ Автоматичні повідомлення, розсилки та чат-боти
✔ Аналітика надходження заявок
✔ Автоматичні SMS повідомлення
✔ Показ реклами у Facebook залежно від статусу угоди
✔ Автоматичне формування звітів
✔ План продажів у 2 кліки
✔ Чіткий KPI по кожному менеджеру
✔ Усі дані з продажу кожного співробітника
✔ Глибока аналітика
Як виправити?
Як виправити?
Як виправити?
Як виправити?
Як виправити?
Наш профіль та спеціалізація – CRM. Ми впровадили понад 150 проектів та є професійними інтеграторами.
Ми беремо невеликі проекти від 12 000 ₴., середні від
35 000 ₴ і великі – до нескінченності.
Про ціну – домовимося!
У нас свій штат програмістів, розробників, веб-майстрів. Необхідний сайт – зробимо. Потрібен віджет – напишемо.
Топ партнер CRM
Гнучкі за бюджетом
Повний спектр послуг
Чому обирають нас?
Працюємо як віддалено, так і з виїздом до вас в офіс.
Мобільність
При самостійному настроюванні CRM системи 95% впроваджень закінчуються крахом. Не робіть цих помилок - зверніться до професіоналів!
Вартість користування -
40$ в місяць
Найчастіші запитання
Чому впровадження системи CRM відкладається?
Не робіть цих помилок:
Клієнт
"Впровадження та розробка коштують грошей. Це дорого"
CRM EXPERTS
Ви оплачуєте впровадження один раз, але позбавляєтеся проблем і завдань, які ваші конкуренти вже вирішили та забули. Чому до одних компаній клієнти лояльні та здійснюють регулярні покупки, а в інших проблема здійснити навіть перший продаж?

Щодо "дороговізни", середня окупність впровадження CRM системи - 2 місяці. Чи готові далі втрачати гроші?
Клієнт
"Проект займе час, зараз не до цього"
CRM EXPERTS
Досвід показує, що рутинні завдання забирають більше половини робочого часу. Якщо у вас немає CRM - ймовірність, що ситуація зміниться зводиться до нуля. Обходячись без CRM - ви продовжуєте втрачати клієнтів.
Клієнт
"У нас багато програм, ще й CRM вести. Ми не встигнемо всі разом"
CRM EXPERTS
Одна з головних переваг CRM – робота в "одному вікні". Ми підключимо всі сторонні послуги, соціальні мережі, телефонію, пошту. Більше не буде потреби працювати в різних вкладках та програмах
Клієнт
"Ми виберемо іншу CRM – безкоштовну"
CRM EXPERTS
У нас немає мети продати CRM за будь-яку ціну. Якщо після первинного аналізу наш фахівець зрозуміє, що вам не підходить конкретна CRM - вам обов'язково повідомлять про це і порекомендують з вибором системи, яка підходитиме під ваші бізнес процеси.

Щодо безкоштовних рішень: безперечно, це рентабельно, але вони завжди мають обмежений і частковий функціонал. У цьому випадку, ви отримаєте все ту ж ручну і рутинну роботу, що забирає час. Плюс до всього такі системи не завжди можна налаштувати під ваші бізнес процеси.
У вас залишились запитання?
Наш спеціаліст зв'яжеться з вами, щоб провести безкоштовну консультацію