Масштабування інтернет-магазину
за допомогою CRM
Робите інтернет-торгівлю в Україні?
Допомогаємо встановлювати спеціальну CRM-платформу, що задовольнить усі питання та дозволить масштабувати ваш магазин
Контроль
✖ Менеджери займаються не зрозуміло чим
✖ Не ведеться запис та контроль дзвінків (немає IP телефонії)
✖ Електронна пошта у кожного своя, історія повідомлень не доступна
✖ Не знаєте, як порівняти ефективність роботи співробітників
Продажі хромають
✖ Менеджери забувають зателефонувати клієнту, угоди зриваються
✖ Інформація про угоду не завжди доступна іншим співробітникам, процес комунікації затягується
✖ Нові заявки не обробляються та губляться
✖ Великий цикл угоди, губляться деталі замовлення.
Бардак із клієнтською базою
✖ У вас багато звернень, але клієнтська база не ведеться
✖ Звільняючись співробітник забирає свою напрацьовану базу клієнтів
✖ Ваші дані розкидані по різних системах (хтось зберігає в блокноті, хтось в Excel, хтось у Google docs)
✖ Менеджери забирають клієнтів один у одного
Знаємо слабкі місця вашого бізнесу
Бажаєте їх виправити?
Складний аналіз
✖ План продажу вираховується вручну
✖ KPI ефективності співробітників відсутній або складно прорахувати
✖ Прогноз продажів відсутній
✖ Неможливо дізнатися, скільки продажів здійснив конкретний менеджер
✖ Плутанина в показниках продажів
Проблемний маркетинг
✖ Заявки надходять незрозуміло звідки
✖ Не зрозуміло, який канал залучення клієнтів ефективний, а який ні
✖ Робіть e-mail та SMS розсилки вручну. Можливо й зовсім не робите
✖ Ніхто не "реанімує" старих клієнтів, але гроші витрачаються на залучення нових
✖ Купа папірців та прикладних програм ускладнюють життя
✖ Управління відділом продажів існує в «ручному» режимі
✖ Делегування завдань займає час
✖ Без вас нічого не працює, а часу на розвиток компанії просто немає
Рутина
Як виправити?
✔ Підключається IP телефонія, всі записи зберігаються у CRM системі
✔ Автоматизація дзвінків, надсилання листів та повідомлень
✔ Зручні інструменти контролю
✔ Підключення поштових скриньок - особистих та корпоративних. Все листування з клієнтом зберігається в системі
✔ Аналітика продажів кожного менеджера в 2 кліки
✔ Автоматична постановка завдань та нагадування
✔ Підключення інших менеджерів до угоди
✔ Дзвінки та надсилання повідомлень у 2 кліка
✔ Збір нових заявок у новому місці та моментальне завдання зв'язатися з клієнтом
✔ Детальна інформація про кожного клієнта та угоду
✔ Єдина база всіх клієнтів та угод ✔ Заборона на завантаження бази
✔ Налаштування прав доступу до менеджерів та відділів
✔ Вся робота ведеться в одному "вікні" - пошта, дзвінки, завдання
✔ Зручне делегування завдань за 1 клік
✔ Автоматизація бізнес-процесів компанії
✔ Автоматичні повідомлення, розсилки та чат-боти
✔ Аналітика надходження заявок
✔ Автоматичні SMS повідомлення
✔ Показ реклами у Facebook залежно від статусу угоди
✔ Автоматичне формування звітів
✔ План продажів у 2 кліки
✔ Чіткий KPI по кожному менеджеру
✔ Усі дані з продажу кожного співробітника
✔ Глибока аналітика
Як виправити?
Як виправити?
Як виправити?
Як виправити?
Як виправити?
Партнери та сервіси
Інтегруємо IP-телефонію, пошту, сайт, 1С, аналітику, сервіси по e-mail розсиланням, месенджери (Viber, Telegram, Whatsapp), SMS розсилки, соціальні мережі (Facebook, Instagram), Нову Пошту, Приватбанк, monobank , PROM.UA та ще понад 500 інших сервісів для роботи.


Жодна заявка не загубиться, вся робота в одному вікні!
сервисы интеграций amocrm
✔ Більше ви не втратите жодної заявки. Все зберігається не в блокнотах і Excel, а структуровано в CRM. Всі клієнти, контакти та угоди в єдиній системі.

✔ Усі дзвінки, листування, пошта, файли, документи та нотатки зберігаються в одному місці. Виник конфлікт чи потрібно переконатися в інформації, хай навіть річної давнини? Наразі це не проблема.

✔ CRM створена для відділу продажів. Система сама поставить завдання, нагадає зателефонувати клієнту, надішле листа або SMS. CRM допомагає менеджеру продавати ваш продукт.

✔ CRM виводить маркетинг на новий рівень! Покаже рекламу клієнту залежно від статусу угоди, підпише на e-mail розсилку та все це відображається в історії взаємодії.

✔ Є глибока аналітика щодо кожного менеджера, звіти будуються автоматично. Більше не треба витрачати купу часу, щоб зрозуміти, який менеджер не ефективний і хто зробив скільки дзвінків.

✔ CRM підвищує лояльність клієнтів. Всі їхні уподобання та побажання зберігаються в системі і при зверненні до вас у компанію вони будуть приємно вражені висотою вашого сервісу. Середній чек росте і зростає до-продажі.
І як це працює?
Чому з CRM
зростають продажі?
Що означає впровадити систему CRM? Як відбувається цей процес?
Впровадження CRM - це процес налаштування CRM системи, після якого всі співробітники або конкретний відділ працюють у системі щодня, робота структурована, заявки від клієнтів не губляться та обробляються.

Бізнес процеси компанії перенесені в систему, всі дії регламентовані, про клієнтів не забувають, як наслідок всього перерахованого відбувається зростання продажів. Для успішного завершення цього заходу необхідно як мінімум 3 етапи:

1) Аналіз та постановка завдань перед системою;
2) Налаштування системи згідно бізнес процесів;
3) Навчання персоналу;

Без будь-якого перерахованого пункту проект впровадження CRM приречений на провал.
Питання:
Відповідь:
Початок впровадження
Створюємо первинний зліпок системи.

Виходячи з даних проведених в результаті аудиту, налаштовуємо воронку, поля, автоматизуємо бізнес процеси, налаштовуємо права доступу, авто-постановку завдань.

Підсумок - система персоналізована саме під ваші завдання та бізнес-процеси, а не налаштована шаблонно
Проводимо збирання інформації. Проробляємо бізнес процеси компанії, структури відділів та співробітників. Аналізуємо канали надходження заявок, клієнтів. Проходить аналіз товару та етапів продажів.
Аудит бізнес-процесів
Підключається IP телефонія (на мобільні телефони в тому числі), сайт із захистом від дублів, Instagram, соціальні мережі, чат боти, месенджери, корпоративні та особисті пошти, SMS розсилки.

Підсумок - система для роботи з клієнтом у режимі "одного вікна"
Підключення каналів комунікації
Етапи впровадження CRM від CRM EXPERTS
Налаштування віджетів, сторонніх сервісів
Підключення віджетів з маркет-плейсу CRM та наші власні розробки для ефективної роботи компанії
Навчання
Проводиться навчання керівництва та персоналу по роботі в налагодженій системі згідно з регламентом.
Для зручності записуються навчальні відео.
Нові співробітники зможуть подивитися необхідну відповідь на відео, чого не зробиш у разі живого навчання
Технічна підтримка та подальше вирішення проблем
Після закінчення та здачі проекту, ми не прощаємось з вами. У разі потреби консультації чи технічної підтримки ви можете звернутися до нас.

Ми забезпечимо працездатність усіх інтеграцій та налаштувань системи. Завжди підкажемо, якщо є питання щодо CRM
Чи можна обійтися без аналізу?

Якщо вам пропонують налаштування CRM системи прямо зараз, швидко і безкоштовно без аналізу, знайте - це несумлінний підрядник.

Можемо сказати з досвіду: в результаті ви отримаєте погано налаштовану систему, яка заважатиме робочим процесам і в гіршому випадку, ви можете зазнати збитків від роботи в такій "системі"
Функціонал, якого немає в CRM

Потрібен складський облік? Не проблема. Чи потрібна інтеграція зі стороннім маркетинговим рішенням? Підключимо!
Це зручно та ефективно!

Рідко, коли клієнти надходять лише одним каналом.

Ми підключаємо всі джерела і менеджеру більше немає потреби відкривати окремі вкладки з поштою, телефонією, соціальними мережами, лід формами з Facebook - тепер всі заявки потрапляють в amoCRM.

Робота ведеться в одному вікні. Колосальна економія часу!
Деталі проекту

Протягом усього проекту ми регулярно зв'язуємось з вами для зворотного зв'язку. Ми показуємо напрацювання, стверджуємо їх. Якщо потрібні корективи – вносимо. І лише після цього рухаємось далі.

В результаті ви отримуєте продукт, який бачите не вперше і є розуміння, як і що працює. (Але не переживайте, якщо щось упустили - наприкінці проекту пройде навчання)
Найстрашніша проблема впровадження

80% впроваджень закінчуються провалом із найбанальнішої причини.

Співробітники не працюють у системі.

Вони не знають як, або ж не до кінця розуміють всі переваги, які отримають.

Немає розуміння, як система допоможе збільшити продаж.

Керівники пускають все на самоплив, система "відміряє" і не ведеться. Саме тому ми проводимо комплексне навчання, для розуміння принципів роботи та підвищення ефективності всіх процесів
Наш профіль та спеціалізація - CRM. Ми впровадили понад 250 проектів та є професійними інтеграторами.
Ми беремо невеликі проекти від 8 000 грн., середні від
25 000 і великі – до безконечності.
Про ціну – домовимося!
У нас свій штат програмістів, розробників, веб-майстрів. Необхідний сайт – зробимо. Потрібен віджет – напишемо.
Топ партнер CRM
Гнучкі за бюджетом
Повний спектр послуг
Чому обирають нас?
Працюємо як віддалено, так і з виїздом до вас в офіс.
Мобільність
При самостійному настроюванні CRM системи 95% впроваджень закінчуються крахом. Не робіть цих помилок - зверніться до професіоналів!
Заповніть бриф, відповівши на ~15 запитань.
Надамо прорахунок проекту впровадження та зв'яжемося з вами у найстисліші терміни.

За детально заповнений бриф гарантуємо знижку 2000 грн. на проект впровадження!
Запропонуємо 2 варіанти вартості та термінів реалізації
Партнери та сервіси
Підключаємо до CRM понад 400 готових продуктів та рішень. Ось лише деякі з них:
Нам довіряють
Понад 500+ задоволених клієнтів. Ви у хорошій компанії
Найчастіші запитання
Чому впровадження системи CRM відкладається?
Не робіть цих помилок:
Клієнт
«Впровадження та розробка коштують грошей. Це дорого»
CRM EXPERTS
Ви оплачуєте впровадження один раз, але позбавляєтеся проблем і завдань, які ваші конкуренти вже вирішили та забули. Чому до одних компаній клієнти лояльні та здійснюють регулярні покупки, а в інших проблема здійснити навіть перший продаж?

Щодо «дороговізни», середня окупність впровадження CRM системи – 2 місяці. Чи готові далі втрачати гроші?
Клієнт
«Проект займе час, зараз не до цього»
CRM EXPERTS
Досвід показує, що рутинні завдання забирають більше половини робочого часу. Якщо у вас немає CRM - ймовірність, що ситуація зміниться зводиться до нуля. Обходячись без CRM - ви продовжуєте втрачати клієнтів.
Клієнт
«У нас багато програм, ще й CRM вести. Ми не встигнемо всі разом»
CRM EXPERTS
Одна з головних переваг CRM – робота в «одному вікні». Ми підключимо всі сторонні послуги, соціальні мережі, телефонію, пошту. Більше не буде потреби працювати в різних вкладках та програмах
Клієнт
«Ми виберемо іншу CRM – безкоштовну»
CRM EXPERTS
У нас немає мети продати CRM за будь-яку ціну. Якщо після первинного аналізу наш фахівець зрозуміє, що вам не підходить конкретна CRM - вам обов'язково повідомлять про це і порекомендують з вибором системи, яка підходитиме під ваші бізнес процеси.

Щодо безкоштовних рішень: безперечно, це рентабельно, але вони завжди мають обмежений і частковий функціонал. У цьому випадку, ви отримаєте все ту ж ручну і рутинну роботу, що забирає час. Плюс до всього такі системи не завжди можна налаштувати під ваші бізнес процеси.
У вас залишились питання?
Наш спеціаліст зв'яжеться з вами, щоб провести безкоштовну консультацію